senaste dagarna.

Kände att jag var tvungen att ge er en update om vad som har hänt de senaste veckorna, så att ni inte är helt lost när jag väl sätter igång sen.

Hade personalfest med alla små smultron. Kan ju lova att efterfesten fick fart när jag och Ida ramlade in i deras lägenhet iklädd en varsin kyckling och nalle kostym - kidsen lär ju ha tyckt att de har sköna medarbetare!
Sofia softade med att uggla i fönstret, något nytt tydligen?

Erika fyllde 20 år. En spårad kväll? Med tanke på att jag åkte hem halv ett och inte har ett minne av att jag tog denna bild så, ja!

Jag åkte till Bergen och bodde hos Natta&Hanna, det var kosligt! Sov på deras soffa i tre nätter och drack te med Hanna på kvällarna.

Kom hem till Sverige och åkte dirket till Parken med lillebror och satt på fotbollsfru-läkrarn. Såg laget som mitt blåvita hjärta bankar för slå DIF med 2-1 och en man mindre på plan. Ibland alltså ♥

Har glidit runt på stan med the one and only och insett knepet hur man inte behöver frysa i vinter.

Skype'at och planerat vår framtida höst tillsammans med denna snygging!


Glidit lite.

Druckit smoooooootie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0