THE OC.




Hessanie poå diiee

Länge sedan jag skrev, jag vet. Har klippt mig en fin men lite för kort page. Kan i vissa vinkar se ut som en tant eller iallafall en 30+are. Inte okej. Fyndade iallafall två bodysar för 98 kronor häromdagen och spenderade pengar ute på Puls. Inte helt okej att få ett studiebidrag på 680 kr att leva på under 31 dagar. Inte heller okej att alla dom pengarna är upp shoppade. Har iallafall köpt både nya träningskor och träningsbyxor. Dock har jag inte tränat någonting sedan i tisdags så det är ju jävligt dåligt av mig. Även jävligt dåligt av mig att äta både bröd, choklad och godis, och mer kommer det bli i helgen. För imorgon åker jag tillsammans med en av mina bästa vänner till en annan bästa vän och tillbringar hela helgen i hjältarnas hemstad. Kommer bli jävligt fint om jag får säga det själv. Någonting annat som är mindre fint är ju den där jävla psykologitentan som förföljer mig vart jag än går och hur mycket jag än pluggar. Suger så jävla hårt. Stort minus på den -------. Försöker istället nå den bästa verklighetsflykten och tittar på alla avsnitt av världens finaste, bästa, underbaraste, hemskaste, roligaste (jag kan hålla på hur länge som helst..) serie, THE O.C. Dock har jag fått några fomer av utslag i ansiktet, liksom som en bomb av små finn-liknande saker som inte är finnar och jävligt ont gör dom. En annan sak som man blir förbannad på är när man har varit och tränat på kvällen och verkligen längtat efter att få åka hem och titta på Familjen Annorlunda på tv4play OCH DET INTE FINNS FÖR DET ÄR HANDBOLL ISTÄLLET! Fyfaaan. Dock är lycka den gången man finner sin absoluta favorit-mörka choklad med hasselnötter och nougat på CoopExtra efter att den har varit slut i sortimentet i flera månader. Annars försöker jag hålla mig flytande den här veckan, med tanke på helgen kommer det nog gå galant ♥

Kommentarer
Postat av: Hänga i krokar

Åååh, ska ni åka och hälsa på Oskild?! Lyxigt! Jag vill också.



Du, mitt studiebidrag har inte ens kommit... Takk csn...

2011-01-27 @ 23:29:49
URL: http://sarasays.blogg.se/
Postat av: Hänger inte i krokar

Sasha, jag förustätter att det är du som kommer nästa gång.

Lantza min vän, kosingen kommer snart. Hoppas vi ! Men endast för att du ska kunna shoppa lite mer, vad vore annar csn till för om inte till sprit och kläder ?

2011-01-28 @ 16:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0