hemtenta.



Imorgon kl 15:00 startar veckans helvete. Från och med måndagen den 27 september klockan 15:00 till torsdagen  den 30 september klockan 16:00 kommer inte jag att vara kontaktbar. Går in med inställningen om att det förmodligen kommer gå helt åt helvete så kan jag bli överlycklig om det faktiskt går vägen. Inte för att jag tror det över huvudtaget, men.. Så ja, om ni inte är sociologer eller experter om grabbarna grus (Mead, Durkheim, Weber och Marx) och vill ha tag på mig så finner ni mig antagligen i en studiecell på bibban eller hemma med kaffekoppen i högsta hugg. Torsdag då, det är då vi hörs igen. Det här ska nog gå bra ...

Tills dess;
Heidoo


Kommentarer
Postat av: Erika

Sara och jag ska äta thaibuffé på fredag, hänkar ni ellert ?

2010-09-27 @ 12:41:26
Postat av: Erika

Såg kommentaren så det var inget :)

2010-09-27 @ 12:43:21
Postat av: Johanna

Är det där dina böcker som du har tagit kort på? :P

2010-09-28 @ 17:57:25
URL: http://februariiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0