PRAT



Tenta torsdag och jag vaknade upp hos farmor efter alldeles för få timmars sömn. In i bilen och Karina körde bättre (säkrare) än jag trodde även fast min näsa tuchade framrutan då och då. Torsdag kvällen firade vi att en omtenta ska göras om en knapp månad och jag insåg snabbt att Harry's inte är mitt ställe att hänga på - iallafall inte än och jag ser inte fram emot tiden då Hugo är ett minne blott.
Resten av helgen försvann i gamla vanor och tankar men Molekylen gjorde det dom kunde för att lätta på stämningen och det var precis vad jag behövde! Tack för att ni är ni ♥

Ny kurs är på ingång och min 2,4 kg bok är påväg hem till mig. Psychology. The science of mind and behavior. På engelska (?!) Kommer verkligen att gå åt helvete men jag ska göra mitt bästa! En annan sak som jag insett är att September är en riktigt skön tjej som har en riktigt cool röst. Lyssna!! Annars tittar ni på Så mycket bättre på lördag, det bästa tv4 gjort efter Bonde söker fru.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0