igång igen.

Ny design, inte för att jag blev speciellt nöjd men vad fan ska jag göra då? Kommer väl byta inom en vecka igen, det är lite så jag jobbar vet ni.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag tycker att nya spotify är en riktig rolig sak att sysselsätta sig med. Att kunna se in i människors privatliv mer och mer genom att se vad de lyssnar på för musik, inte illa pinkat.
Jag har sytt i helgen för att bara nämna det lite, jag sydde in ett par jeans och om en klänning som jag ska ha på studentveckan så nu är jag mer taggad än någonsin. Påtal om studentveckan, i fredags fann jag min champange frukost klänning, på BikBok för endast 149 riksdaler. Inte nådigt det där ite och ett extra plus är att den är så fin att jag vill äta upp den. En Carrie-klänning, inte den riktiga Carrie-klänningen för den hade jag tänkt att gifta mig i om jag någon gång får chansen, det ser ju inte ut som så...   
Iallafall! Den ser inte riktigt ut som på bilden men den är fin och extra fin med en jeansjacka till, jag menar det kommer ju vara kallt att sitta och sörpla äcklig champange klockan halv åtta på morgonen.
Ae, om man skulle ta tag i etiken så att Sasha inte blir arg på mig imöra. Och fortsätta med textA grejerna, fick ju tydligen jobba lite imorgon så Nicke jag sviker dig igen efter halv 2, så att du vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0