sista mars tvåtusentio.





Jag älskar att vi associerar oss med safari djur och karaktärer ur Hundtricket. Jag tror att vi skulle passa som perfekta silkesapor som klättrar upp och hetsar noshörningar vid vattenbrynet. 
- "Noshörningen är märkbart irriterad över panterns närvaro, ser ni?!" Med Mat-Tina dialekt. Gött mos.
Jag tycker så himla mycket om er tjejer, ni är ju helt enkelt bäst. I sommar ska vi meta på Erikas brygga och äta kycklingsallad på Saras altan. LÄNGTAR

Shoppade man upp för mycket av sitt studiebidrag redan samma dag som det kom. Var ju inte så jävla bra jobbat kanske men ett beiget nagellack behöver väl alla?! Vad vill ni att jag ska göra då?

Lyssnar lite halvt på den här godingen och känner lite hugo känsla. Taggar lördag då det ska drickas vin som Klara är olaglig och köper åt mig och påskmat ska inte ätas för det är så jävla äckligt. Sen är dimman min och hugo ska tas med storm. Kanske Otten? Vad vet jag, jag tar kvällen där den bär mig. Helt rätt.  


Nu är boken klar. En bild på Björne som fattas men som kan klaras utan, den är fin. Boken alltså. Världens bästa bok är det. Boken om vår uppväxt.

Imorgon ska jag lämna blod. Jag är mest nyfiken på vilken blodgrupp jag är, hoppas och inte hoppas på en ovanlig. Jag hoppas för att det är coolt om jag är en av få som har en speciell blodgrupp och då är det bra ifall det finns blod som kan rädda en människas liv. Men jag hoppas inte att jag har en ovanlig blodgrupp för om jag blir sjuk kanske det inte finns tillräckligt myket blod så jag kan överleva. Svårt val. Men jag är ändå glad över att jag ska bli blodgivare. Det är jag stolt över! 



skön cover här med!


Kommentarer
Postat av: Silkesapa #2

Mm, samma här med shoppingen... TAKK.

Längtar till bästa sommaren <3

(ska skicka Naturfilmskonversationen till dig strax, "... och äter... LOPPOR!")

2010-03-31 @ 22:21:43
URL: http://whatsarapsaid.blogspot.com
Postat av: Silkesapa #3

TA AV DIG BYXORNA! Din skit suuuuuugs upp.

2010-04-01 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0