osammanhängande.

Söndag och jag har en mindre timme kvar att leva det här dygnet. Jag har iallafall sysselsatt mig med att baka bullar idag. Riktigt goda bullar.
- Jag är nog den enda som kan göra såna här bullar, sa jag när jag provsmakade den första och pappa skrattade och sa,
- Det tror jag inte, det finns nog många fler som kan göra lika goda bullar!
Takk..

Ni ska få smaka imorgon, jag lovar! Över till något annat, 76 böcker beställda och det finns fler spekulanter. Helt okej om jag får säga det själv! Det kommer bli bra, riktigt bra :)

På torsdag ska jag lämna blod och testas ifall jag kan vara en bra blodgivare, hoppas det! Det ska bli spännande, även fast jag måste gå in genom Blå porten...

Jag måste också berätta att jag såg filmen igår, Dear John alltså, helt och hållet en fin film med ett träligt slut men vad ska jag göra åt det? Inget.

Kanske borde jag göra min komplettering i psykologin ?!

Den här covern är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0