dag 4.

Hetsade runt hela Eneby i hopp om att finna en Partaj butik tillsammans med Natta. Hittade en tillslut och prutade ner våra mexicna hattar till 100 kr st. BRA KAP tänkte vi och tjillade sönder på spårvagnshållplatsen i Eneby centrum och Nattas mössa hamnade bakom en bil och blev smutsigare än vad den redan var, vad gör det då? Hon bryr sig ju ändå inte om nått!
Hetsade hem och tillbaka till stan och köpte världens godaste kebab och wok som jag och Sara tjillade på balkongen med (ballen?!). Tre SATC-avsnitt hann vi med innan vi började tagga inför natten. Sara sotade som vanligt och jag ville mest ha läppglans hela kvällen. Vi fick äntligen träffa en väns pojkvän och jag diskuterade världens svält med en random grabb i KalleAnka linne. Vad gjorde han då, tjillade med syrran mest. Klart han gjorde, inte skulle väl jag...
Tydligen är jag väligt högljud när jag är onykter men jag är iallafall inte otrevlig som Sara så snällt sa.
- TACK SKA DU HA ROBBAN! Jarrå.  
Det var ljust när jag kom hem mitt i natten och jag satt med balkongdörren öppen och tittade på ett sista avsnitt av SATC. Såklart!

Kommentarer
Postat av: S

Hahaha BÄST

2010-06-11 @ 20:23:03
URL: http://sarasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0