dag 3.



BAL

Jennifer anlände till hemmet runt halv ett tiden och det första jag gjorde var att bjuda på en drink, man kan ju inte vara oförskämd när man har hela garderoben full med sprit. Sotningen vart bra efter två timmars arbete och sedan hetsade jag med håret och klänningen och allt annat som hör till (lösögonfransarna var ett rent helvete att få på!!) i allt för många minuter innan vi var tvungna att hetsa iväg till Svärtinge och förfesten. Självklart gick väskan sönder precis när jag lämnar lägenheten och då fanns det verkligen inte tid att springa på stan efter någon ny. Jag fick helt enkelt laga den med brösttejp. Vad gjorde det då? 
Foton blev tagna ute i Saras trädgård och sedan hets in till stan igen. Röda mattan och Erika blir tjuri när jag vänder mig om förfort -Men för fan Lantza, han höll ju på att ta kort precis när du vände dig om! Hoppas fan bilden blev bra annars jävlar!
Väntan på mat i två timmar och ja, maten var faktiskt riktigt god. Även vinet och cidern som vi fick tag i av allt för många servitriser var gott. Eller gott och gott, det var starkt och det hjälpte till att genomföra vårt hemliga uppdrag - Bli fulla på balen (x)
Lyckades även utföra vissa andra uppdrag som att - Prata på riktigt med Klimpen (x) och
- Bli vän med rektorn (x) ... (SLUTA ALDRIG KÄMPA!! eller hur var det?)
Hetsade iallafall ner till Hugo efter mycket om och men men åkte hem ganska snabbt i Erikas mammas bil och somnade gott till ett par SATC-avsnitt.


Kommentarer
Postat av: Elin

- Elin! ta den här koppen och häll i lite konjak!



haha söta ni var xD Och otroligt Vackra! man ville ju nästa släppa en tår där.



<3

2010-06-08 @ 12:16:41
URL: http://elinhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0