dag 2.

Jag älskar livet, studentveckan och alla underbara studenter.
Mösspåtagning, alla hundra kungsgårds studenter öste i aulan med rektorn som chillade mest. Vidare till stan och O'Learys med cider, stan och hem för fix innan kvällen började på Deli med världens godaste fläskfile och pomme och SÅS!
Strömsparken. Deli. Trädgårn. Hugo.
Bra start!

Idag: Studentfotboll och min rygg är paj. Vad gör det rå? Min klänning är klar och den är världens finaste och jag är peppad inför balen mañana. Sara var full och jag var glad men brydde vi oss, ae inte om någon! Något jävla as ramlade på min rygg och den här smärtan är inte att leka med i min ryggrad, men vi kör ändå!

Nu: Chips och äcklig cider, lite snack och sen ska vi till hugo, igen. Jag älskar livet. Det här livet.




Kommentarer
Postat av: Guesss who?

HAHA! "Något jävla as". Tidigare har han kallats något "fult jävla as", ju. Hehe! Märker att du gillar min vän Chrilla en aning. Tyvärr är han upptagen nu, men om det skiter sig (vilket det antagligen gör förr eller senare), kan jag kanske arrangera en date ;)

2010-06-22 @ 12:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0