böcker.



Tack Sara, nu har jag lite att sysselsätta mig med de tio återstående dagarna av min ledighet. Jag har en känsla av att de här fyra kommer att plöjas ganska snabbt.. Listan inför sommarens läsning kommer att utökas och bli låååång - nu när vi endå är arbetslösa kan vi ju lika gärna sysselsätta oss med något som vi inte har haft tid med under gymnasietiden.  

Alvtegen - Skuld, saknad, skam, svek & skugga.
Ajvide Lindqvist - Lilla stjärna
Schulman - Att älska sakta
Skäringer - Dyngkåt och hur helig som helst
Kinsella - Hela shopaholic serien
Andersson - När kalla nätter plågar mig av minnen av hur det var 
Fahrman - Elsas mode
Lapidus - Aldrig fucka upp

Kommentarer
Postat av: Erika

Lilla stjärna. BÄSTA boken ska jag säga er !

2010-06-16 @ 17:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0