min framtida man.



alltså. låt mig bara.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!! så jävla snygg jag dör. dör. dör. dör.

visst att jag brukar säga: shit, så jävla snygg jag dör. men tjejer, nu är det på allvar.
Lyssna noga nu: Oskar Linnros är den snyggaste kille som jag någonsin sett, på helt jävla allvar.

Det finns inga ord för honom. Jag sätter punkt där. Då vet ni hur det ligger till.
Ett extra + är ju att han gör grym musik också!


så jävla snygg. så jävla snygg. så jävla snygg. så jävla snygg. så jävla snygg. så jävla snygg. så jävla snygg. så jävla snygg. så jävla snygg. så jävla snygg.


Kommentarer
Postat av: Umbridge

Hahaha, åh Lantzen, du är så skön. Ingen kan få kåtslag lika brutalt som du!

2010-07-10 @ 14:56:30
URL: http://sarasays.blogg.se/
Postat av: mills

hahah ogge vilken man:P fast jag tycker allt att lassemannen e ett strå vassare asså hahah

2010-07-10 @ 22:27:01
URL: http://enannantypavdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0