panik.

Jag var nyss inne på Liu's hemsida för att kolla om det fanns några intressanta kurser som jag kanska kan läsa i höst om allting annat skiter sig. Jag kollade runt i kanske fyra minuter innan jag började känna paniken komma krypandes i ryggen och magen ...
Det slutade med att jag tröck ned rutan och loggade in på facebook istället med en jävligt jobbig känsla i magen, fyfan ta mig tillbaka ett år tack så jag hinner fundera mer och fixa allt som ska fixas. 
Usch, nu kommer jag inte kunna sova. Det känns som första veckan i skolan, då jag vaknade på nätterna av att jag kände paniken av balklänning, studenten och betygen.
vill inte, vill inte, vill inte
dör. 

Kommentarer
Postat av: Elin

don't worry babe det löser sig ;) haha. Det kommer gå bra för dig du är alldeles för smart och ansvarsfull för att det ska skita sig ;) <3<3

2010-01-17 @ 01:56:55
URL: http://elinhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0