jag skiter i.




... att det är onsdag och på måndag börjar skolan och dess förpliktelser.
... att jag inte har gjort ens hälften av alla de skoluppgiter under lovet och apu'n.
... att mitt hår är nästintill vitt.
... att mitt rum är stökigare än stökigast.
... att min julklapp aldrig kommer att hänga runt hennes hals.
... att jag knappt har några pengar kvar.
... att jag skriver mitt CV och söker jobb som jag egentligen inte har en chans att få.
... att jag inte kommer att kunna träna förens nästa vecka.
... att jag kommer vara tvungen att bära mössa de närmsta veckorna.
... att jag aldrig kommer att få tag i Erik Johansson.
... att Joel Kinnaman är drygt 12 år äldre än mig, jag vill ha honom ändå
... att Ola Rapace är 20 (!!!) år äldre än mig, jag vill v.e.r.k.l.i.g.e.n
... att Melissa Horn är så bra, den här spelas på repeat ikväll



Men vad ska jag göra då?!?!


Kommentarer
Postat av: millan

meeh sofia lantz jag tycker de låter som om du jag och erika borde ta en jävla fin tjejkväll med MAT och MAT hahaha <3

2010-01-20 @ 19:18:34
URL: http://ensamdisco.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har inte heller sådär jättemycket cash. Rummet är inte så jättestädat. Imorgon blire att gå upp tidigt. Men jaa.. VAd gör man? SMILE LIKE YOU MEAN IT ungefär. Och snart, H E L G.

2010-01-20 @ 22:25:42
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0