blondering.

Jahaja, kände att det var dags för en liten blodering till i mitt lilla utväxta hår. Yes, körde direkt på en ny variant från Depend som jag aldrig tidigare använt och därmed inte heller visste hur det skulle bli. Kan ju inte vara annorlunda än den andra, tänkte jag då men ack så fel jag hade. Samma tid som alla gånger innan och nu sitter jag här med nästintill vitt hår, nej inte så illa än men det blir väl om jag fortsätter att bleka och färga och fixa. Jaha, någongång måste ju bli den första att sabotera håret och jag tar det faktiskt med en nypa salt. Vad ska jag göra då?!
Så jag får helt enkelt köra på en uppsatt frisyr de närmsta 7-8 veckorna i mitt nya klippta hår. Tack Gud!




Depends Slingor och Blondering ger Dig de absolut ljusaste nyanserna på ett snabbt, säkert och skonsamt sätt. Specialingredienser ger det resultat Du förväntar Dig av en bra Sling- och Blonderingsprodukt.
Veteprotein skyddar och bevarar hårets naturliga egenskaper under behandlingen.
Jojobaolja är fuktighetsbevarande och har mjukgörande effekter som gör att håret behåller sina naturliga egen-skaper trots att blekning av håret är en stark behandling.
Aloe Vera vårdar, återfuktar och ger en härlig glans åt Din nya, ljusa look.
Med blonderingen kan Du:
- Ljusa upp håret 2-6 nyanser. Verkningstiden avgör det slutresultat Du önskar.
- Ljusa upp Din naturliga hårfärg om Du ska färga håret i en ljusare ton än normalt.
- Ljusa upp ett tonat eller färgat hår som har blivit mörkt.
- Ta bort gammal hårfärg.

Kommentarer
Postat av: Erika

hahah hjärtat jag tror det kunde varit värre ändå :D

2010-01-20 @ 16:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0