taggad.

Jag älskar att pendla i mitt humör, alltså inte så som ni tänker nu. Men hur jag till en början kan vara tjurig, trött och så pass omotiverad som jag någonsin kan bli till att vara glad, taggad och peppad inför framtiden!
Idag är en sån dag. Jag började med att bli arg på små oskyldiga barn som inte visste mer än att det var roligt att åka buss, de visste faktiskt inte att bussen har en tidtabell och tider att passa.
Jag blev peppad när jag satte igång med projektbilderna. Låg när textB började och ja, under hela lektionen. Peppad när jag köpte hårfärg, la i en mörkare blondfärg i håret och åt köttfärsås&spagetti med Carro. Ännu mer peppad och taggad när vi satt på informationsmöte på Polisen.
Nu kör vi, vi är framtidens poliser!

Nu ska jag plugga naturkunskap, ooooh lovley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0