keep on walking.

Jag sitter och försöker analysera en leksak till psykologi uppgiften. Vad skulle Piaget, Freud och Erikson säga och tycka om tvilling tuschpennor och ett Mini kök? Jag vet inte, ärlig talat kunde jag inte bry mig mindre heller. Hela dagen idag har jag inte kunnat bry mig mindre, inte om något. Men det är väl sådär som det ska vara vissa dagar, helt upp-och-ned. Just nu är hela mitt liv upp-och-ned men vad ska jag göra då? Jag försöker ju göra det bästa jag kan men inte fan får jag något för det, nej men det kommer bli bra sa en gammal vän förra veckan. Hell no!

Det är tur att det finns bra människor runt omkring mig, tjejerna i min klass ni är så fina så jag vill gråta en skvätt! Men det hinns väl inte med, nej jag har ju en leksaks analys att skriva, ett argumenterande tal att framföra och 21 glosor att plugga in tills imorgon. Sedan har jag nog yttligare tio-femton uppgifter och rester att hinna med tills jag vet inte när, för mycket iallafall! 

För att skriva om något annat kan jag dela med mig om en fin låt som jag hörde på Melodifestivalen i lördags, Salem Al Fakir, vilken kille. Jag kan också dela med mig om att jag har ätit tre semlor i helgen och tränat Ki-Box så idag är min kropp d.ö.d
Då vet ni hur läget ligger till, magsår innan den 10'e juni. Kör barrra


Kommentarer
Postat av: amanda

Du är så duktig på att skriva Sofia! Ville bara slinka in en kommentar och säga det :)

2010-02-08 @ 22:46:47
URL: http://amandajasmines.blogg.se/
Postat av: Fierce Spice

Fija Lantz, jag är med dig i dessa svåra tider. Tjejerna i klassen klarar allt, magsår och allmän äckeltillvaro inberäknat <3

2010-02-08 @ 23:00:24
URL: http://whatsarapsaid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0