känslan.


                          tack vare spanskan fick jag uppleva det här. bästa bästa bästa puerto ♥


Idag skrev jag mitt sista prov någonsin i spanska. Idag har har haft min absolut sista spanska lektion någonsin under min gymnasietid. Och vet ni vad? Jag är så jävla nöjd och stolt över mig själv! Fyfan. I tre år har jag tragglat spanska glosor och verb former och ja, gud vet vad jag har lärt mig mer. Jag har lyckats lära mig ett språk som en stor del av världens befolkning talar och jag kan faktiskt göra mig förstådd (även fast Macarena föredrog att jag pratade engelska).
Om tre månader och 24 dagar springer jag ut från Samhäll Medie programmet med tre stycken spanska kurser på betyget. MVG och 2VG. Fyfan vad jag är bra.

Igår pratade jag och Natalie om känslan som vi kommer att känna mellan att studentveckan börjar och efter att all stress i skolan har lagt sig, då alla uppgifter ska vara inlämnade och de ska vara klara att sätta betyg. Då vi treor enbart kommer glida omkring i skolan och känna "Vi klarade det, JAG klarade det!"
Herregud. Jag kan inte ens föreställa mig det. Idag uppnådde jag en uns den känslan, jag kände den liiiite mer när jag var klar i matteB och den känslan kommer vara fulländad i slutet av maj. Längtar 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad stolt jag blir! Du är på god väg nu.

Fan, vi SKA SK SKA MÅSTE fixa det här.

Kämpa några månader så vi kan njuta av en av de bästa veckorna i våra liv.

2010-02-16 @ 23:32:21
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0