bli den du vill vara.



BRA HELG! BRA START PÅ MITT SISTA SPORTLOV NÅGONSIN! BRA ÖS! BRA MYS!

Började helgen med en nap med Sasha. Gick .. sådär. "Svart fodral klänning, sotade ögon, spikrakt hår, första cidern är öppnad! Jag känner att det kommer bli en bra kväll!" Enbart för er Erika&Millan.
Förfest som inte var en förfest och Sasha fick rita Kungsgårdsloggan på min och Annas armar under en skumpig 119 färd som innehöll alldeles för mycket vin och skratt.
Battle med Gros under en färd med Norrköpings stolthet och vidare till Hugo där sms skickas till Carro "Det går börjat" Mm, nykter. VAD GÖR DÄRÅ?
Taro och Ian hävde öl för Kungsgårds stolthet, Elias käkade citron och Robin fick snusket. Kungsgård vann och jag har aldrig varit stoltare över att vara en kungsgårdare.
Bli den du vill vara, bli en Kungsgårdare! DVDG ♥

När klockan slog 00:30 föll jag ihop i en sömnsvacka och tvingade mina ögon att vara öppna till 02:00 då skjutsen hem kom. 02:23 somnade jag och jag har inte varit vaken ordentligt förrens imorse 08:48.

Intervju med pappa & farmor, hockeyskjutsning och fika med Erica står på schemat.
ME GUSTA!

Kommentarer
Postat av: amanda

såja! KUNGSGÅRD FTW.

2010-02-21 @ 18:06:15
URL: http://amandajasmines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0