DJUNGEL.






Den här veckan har jag försökt att plugga till tentan. Tränat och simmat. Haft träningsvärk. Fikat. Ätit bröd. Haft två toppenkvällar. Brottats mitt i natten. Vaknat trött. Somnat trött. Hållt någon i handen. Promenerat genom natten. Druckit för mycket vin. Skrattat åt mig själv. Skrattat åt andra. Skrattat med andra. Druckit cider med Ida på Durkslaget. Varit utklädd till panter. Ätit potatis. Dagdrömt. Hittat väldigt fina djungeldjur. Nästan somnat på en föreläsning. Skämt ut mig. Sagt fel. Sagt rätt. Lyssnat lite för mycket på Idol's samlingsplatta. Haft ångest. Plattat håret. Ätit världens godaste mat - kycklingspett i jordnötsås och ris. Tittat på fina bilder. Skrattat. Längtat. Druckit för mycket rabarber och grädd te.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahah absolut ! Fattar inte att man kan vara så fet efter mer än 20 dagar på den där ön !!!!

2010-12-06 @ 17:55:14
Postat av: S

Måste bara säga att jag instämmer HELT - hur kan Sara vara så fet efter 20 dagars svält?! Lovar att hon har smusslat med sig Marabou så att det räcker till ett helt chokladhjul på tivoli och har gömt där ute i bushen någonstans.

2010-12-07 @ 15:22:41
URL: http://sarasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0