inga konstigheter här inte.

Millan fick choklad och Fuzzy i 19års gåva ifrån mig, brydde hon sig? Ae, inte om något, hon skrattade mest hela tiden. Vegitarianen grillade köttet och det fanns smultronvin till både höger och vänster när jag kikade runt bordet, och ja vi dricker det för vi är så jävla indie! Badkarssnack och ös till Håkan så var min kväll gjord. Helt klart.
En lång bussfärd med trasiga strumpbyxor, brydde jag mig? Ae, inte alls. Tappade bort plånboken på bussen, insåg det när jag stod i kön till hugo, vad gör jag då? Ringer 118 118 i hopp om att östgötatrafikens kundservice har öppet kvart över 11 en lördagkväll, hade dom det? Ae, inte vet jag, jag la på innan dom hann koppla mig. Fick för mig att åka hem när mitt körkort, bankkort och mina tuggummin var försvunna men Erika släpade bort mig till bussen igen när jag fick panik för lillens busskort var i pungen. Och där låg den, min fina pung bakom sätet med både körkort, bankkort, busskort och tuggummin kvar i.
- Jag ska ge dig dagens ros!! sa jag till busschauffören, brydde han sig? Ae, jag grät mest av lättnad och det gjorde ingenting att vi stod i kö i 40 minuter in igen. Lakritsshot till både mig och Erika, bara för att det är så jävla gott. Fick vi ner en tequila också innan hemfärd? Vet inte, jag betalade inte iallafall det är en sak som är säker.
Efter en åktur med en volvoraggare kom jag hem och åt äpple och läste tidningen och var helt klart nöjd.

Imorse vaknade jag med en vagel i ögat - allt är alltså som det brukar efter en kväll med Erika och Millan ♥

bilder kommer väl ... kanske

Kommentarer
Postat av: Erika

bästa ! Bilder kommer INTE :) <3

2010-04-25 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0