men vad ska jag göra då?

två ord. en mening. elva bokstäver. trevlig helg

fredag, min bästa barndomsvän fyllde 18 år och det firades som aldrig förr. lokalfest, tårta och dans. sen otten, dans och dricka.
lördag, firade en ½ månad försenad 18årig ute på vischan med mat och pannacotta, paket och mys och skratt.
millan var go' och släppte på sina känslor, men vad ska jag göra då??!

nu ska jag sticka, skicka ett jobbigt sms och kolla på film hela kvällen. möjligtvis planera veckan och lära mig 15 spanska glosor.


Kommentarer
Postat av: millan

hahahahah men va fan ska man göra då? haha <3

2009-09-27 @ 19:46:39
URL: http://department.blogg.se/
Postat av: (do you feel like I feel) NATALIE

Haha :D Ska du inte skriva om imorgon ? ;D BÄSTA dagen för då har vi text B. lovelylovelylovely.

emma lackar. nicke chillar. notiser, JÄTTEroligt. men roligt när vi blir publicerade, jarå! sen tors. sen fre. ös på det. mmhm bästa tredje året skulle jag vilja säga. men jag saknar inte spanskaglosorna.

2009-09-29 @ 18:07:26
URL: http://natalieriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0