utmaningen.

blev lite utmanad av en liten fröken att skriva ner 10 små saker om mig själv, klart man inte bangar

- jag hatar hårstrån som inte kommer ifrån mig själv
- jag får ångest och börjar ofta gråta när jag tänker på att jag tar studenten i vår, antagligen inget som man ska förknippa med sorg utan gädje ..
- jag är ett kontrollfreak, måste ha koll på allt och på alla, alltid
- jag har ofta prestationsångest över alla mina skolarbeten och uppgifter
- jag vill aldrig att åk3 i gymnasiet ska ta slut
- jag kan inte förstå att jag ska få se mina hjältar den 10 mars igen
- jag är superglad över att jag valde att åka på utbytesresa till spanien
- jag älskar mina vänner och min familj&släkt, ni ställer alltid upp för mig
- jag är oerhört tacksam och kommer aldrig att kunna åtgärda allting som min släkt har gjort för mig och min lillebror genom åren
- jag älskar att dansa och parta med mina finingar, ni är bäst

jag utmanar sara, elin, natalie, johanna, sanna, matilda, millan och ronja (:


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag skriver här så länge och kanske slänger in en lista i min egen blogg sen när jag kommit på lite vettigare svar. Skratt-tema.



1. En gång satt jag själv och asgarvad HÖGT längst bak på 117. Det va pinsamt.



2. En gång skrattade jag så mycket åt lärarbilderna i entrén så jag va tvungen att lägga mig ner på golvet.



3. Jag höll på att dö i Spanien när vi va i ett naturreservat, guiden pekar ut en fridlöst buske och Peder katasr in Elias i busken.



4. Ibland skrattar jag så jag tjuter och ibland tjuter jag så jag skrattar.



5. Jag blir glad varje gång jag hör "HEEEÅH!"



6. En gång kunde jag inte sova för jag låg och fnissade åt när du spottade rakt upp i luften i aulan. Hahah fnissar nu.



7. När jag skrattar så skakar jag i hela kroppen.

Brukar även frusta.



8. Förr förra gången jag va på Hugo så ramlade jag på dansgolvet. Jag skämdes men det va lite kul också.



9. I spanien skulle Peder översätta "våldtäkt" och sa Supricesex. Det är den enda som faktiskt är kul och går att skämta om när det gäller nåt så GROVT.



10.Jag älskar när Christer skrattar. Och snyggspringer. Helst båda på en gång.

2009-10-10 @ 22:32:29
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: Sofia

natalie, du får mig alltid att skratta även fast du ballar ur! det kanske är det som man måste göra när allt känns skit, balla ur.

din skratt-lista fick mig att "hulka" som du skrev i din blogg, supricesex och att du ramlade inne på hugo xD

2009-10-10 @ 23:16:15
URL: http://sofialantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0