jag är sämst.

jag är verkligen dålig. så jävla dålig. fyfan, jag borde skämmas, ordentligt
mediekommunikations prov imorgon och här sitter jag, halv nio och har endast läst igenom sidorna i boken EN gång. innerst inne vet jag att provet kommer bli svårt men ändå så envisas jag med att tänka "eh, det är bara ett litet prov, jag kan ju ändå det mesta"
dock så inser jag att jag inte alls kan det mesta när jag läser sidorna i boken och ser att fan, det är ganska så mycket som man ska kunna tills imorgon.  

men endå så sitter jag likt förbannat ändå här vid datorn och hör pappa göra té ute i köket och tänker att jag kanske skulle joina honom med en kopp .. fyfan för mig

Kommentarer
Postat av: wallander

provet går säkert helt okej! <3

2009-10-15 @ 21:07:26
URL: http://writingoutmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0