älskling, det är livet som leker

.. leker med oss nu

igår anlände något fint hem till min brevlåda. något som jag hade förväntningar på, dock som föll ganska snabbt framför mina ögon. men efter ett par lyssningar så är den helt klart godkänd, väl godkänd. men det skulle ändå inte suttit fel med lite v&a sound, men det här duger somsagt.
ska sluta tracka alla er som läser med mitt lilla nörderi, dock så får ni skylla er själva som klickar in här :w mohahhaha (lite som en blandning mellan christer och den feta)

myste på link universitet idag tillsammans med mange schmit, lasha och en jävligt bitter tjej. käkade lätt lunch (LÄS: taco) och muffins samt lite thé på det tillsammans med en grabb som var tagen ur en jokkmokk-reklam, helt klart en skön kille.
annars gick jag och erika längst bak i gruppen som två trottsiga dagisbarn som släpade benen efter sig och skrattade åt alla fula människor, kan vara därför den bittra tjejen var bitter... 
och nej, jag tänker inte publicera några jävla bilder ifrån vistelsen, dom har ni nog gott om på andra ställen

jag installerade sims2 förut, spelade 23 minuter innan jag tröttnade och istället så åt jag surkräms chips med taco-dip, helt klart bättre framför idol och lite körkorts teori
nu somnar jag snart och imorgon ska jag ut och headbanga på hugo's dansgolv och dricka god lakritsdricka. om jag inte får några biverkningar från grisvaccinet som jag tog i eftermiddags, väntade 45 minuter på en spruta som var injicerad (?!) på två röda. då vet ni det

helt klart finaste: "genom hålet i hjärtat kom räddningen tillslut" 

och

"Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig"


Kommentarer
Postat av: Snape

skivan är bättre idag än igår måste jag säga! Jag vill också ta grissprutan, ska nog göra det snart.

2009-11-07 @ 10:44:36
Postat av: Natalie

Tacosen var det godaste på länge! Yummie.

2009-11-08 @ 14:28:59
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: Ester

hej hej Sofia. Karolina sa att du är bra på att designa blogg. Jag har bytt blogg från www.metrobloggen.se/assyriana till www.assyriana.blogg.se Så jag tänkte höra om du kunde designe min bloggg så som den är på den gamla (www.metrobloggen.se/assyriana) För jag har ingen aning om hur man gör och det var en som gjorde det åt mig innan. Hälsningar Ester

2009-11-09 @ 17:47:32
URL: http://www.metrobloggen.se/assyriana
Postat av: NATALIE

OH MY GOOD. jag har bloggar fyra (!) gånger idag, INTE OKEJ. snart tar jag över platsen som klassens storbloggare.

2009-11-13 @ 00:30:57
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0