rätt så glad.

Nu är jag rätt så glad. faktiskt. Imorgon är jag "ledig" och två dagar framåt är det bonde på kvällen ♥ Idag hade vi julmys med klassen och Johanna, tvålen var faktiskt väldigt god när jag duschade :) LOVAR! ♥
Och Paradise, paradise, paradise, paradise .. Vilka intriger, vilket drama. Vem ska jag diskutera Paradise med när Carro drar över en sväng till Australien och chillar? Nimco?

Nästa vecka är det julafton och då ska jag baka julgodis, inte på julafton alltså utan innan. Sen ska jag ju hinna med lite svenska rapport och skinner och krönika och religion, men vad gör det? Nada som Macarena hade sagt.

Snart måste jag skriva om nyår. Och om hur mycket allting kan förändras på ett helt år. Ett bra år (och det dåligt år utan dig ♥)


Kommentarer
Postat av: Erika

sötaste !! <3

2009-12-17 @ 10:49:36
Postat av: Sasha

Hahahah åh, Lantza jag älskar den nya headern! :D

2009-12-17 @ 19:06:36
URL: http://whatsarapsaid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0