freeze this moment.

Jag vet. Jag vet, länge sedan sist. Men jag tänker inte säga förlåt eller be om ursäkt som en annan goding skulle gjort och som även Mills tycker har en grym header!!
Aja, titt på fan men här kommer ett inlägg endå. Btw, hur skriver man endå, är det ändå eller endå, begriper mig aldrig på det där! Och här kommer jag, mvg-i-Svenska-tjejen, arrå! Lugnt

16'e augusti, ett fint datum för många men även ett tråkigt. Jag är glad iallafall, jobbat mina 44 dagar på jobbet denna sommar och kammat hem runt 20 papp, inte illa pinkat! Dock finns bara 13 av dom pappen på kontot, dom andra har blivit mat som Sasha skulle sagt. Iallafall så är ett par hundra av dom uppkäkade bananer och ett par Mannafrutti skulle jag kunna tro, jag menar, jag var ju tvungen att överleva alla dessa jobbdagar 2 mil hemifrån.
Men jag blir inte av med Smultronstället i första taget iallafall, jag ska tillbaka redan imorgon för att hämta ut dricks + jobbintyg. Gillas! Sen ska jag tvinga med Sasha till Konfekthörnan för några kulor glass, nu är schemat är slut så är den 25%iga rabatten också slut och då äter jag inte äcklig glass för 18 kronor, då tänker jag äta god glass för 24 kronor!!

Även tio små dagar kvar till jag blir myndig, får ta körkort, kan gifta mig, kan hamna i fängelse, Betala 120 riksdaler och gå in som vuxen på Nya Parken, dricka öl på barer (det kan jag göra nu med, dock bara i Puerto), fixa mitt frånvaro-papper alldeles själv och yttligare 20 miljoner saker, typ.
Jag känner mig endå (nu kommer samma tanke upp i huvudet igen. ä eller e?) ganska så lugn med att fylla 18, det som suger mest är att jag måste betala min mobilräkning själv ...

Påtal om mobilen, den måste jag ju lämna in på lagning imorgon. Helvete, hoppas att det går på försäkringen eller garantin! Ni förstår att det går inte att ladda fanskapet, det glappar sönder. Sen så är det några fler grejer som behöver fixas som den trasiga lampan, sprickan i displayen, det lossnande skalet etc. Hoppas att gud är med mig så att Sony Ericsson gör som de gjorde med Karro's mobil och skickar en ny till mig, produktionsfel

På tisdag börjar skolan och jag har aldrig varit mer peppad! spmp3a

Och så var det ju det här med övningskörningen, jag kör som en gud (tror jag iallafall) men teorin går bara utför, jag kan inte läsa! Får ta och råplugga nästa helg då jag åker till Västervik och njuter det sista av sommaren innan allvaret drar igång igen!

Kommentarer
Postat av: Erika

fy fan lantza du får ta med mig ut på motorvägarna !!!

2009-08-17 @ 10:53:17
Postat av: millan

hahah herregud jag säger bara laxfärg e rätt iår <3 haha asså bloggar tar kål på mej :P

2009-08-17 @ 11:15:01
URL: http://spillsomebeans.blogg.se/
Postat av: Sasha

Ändå, Lantz, ändå med ä!

Hahaha.

Jag var tvungen att göra slut på ditt lidande.

2009-08-18 @ 18:46:22
URL: http://whatsarapsaid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0