exakt nu.



Tjock i halsen, ibland tror jag att jag inte kan andas - fast det kan jag. Glass det har jag också ätit, även fast jag inte borde. Coopa egna krossade choklad, dock börjar den mer och mer likna GB's krossade choklad = möjligtvis samma återförsäljare? INTE BRA!
Jag kan ju endel om glass jag, har ju faktiskt jobbat på en glassresturang i tre år. Jag vet exempel att det luktar bränt när glassboxen avfrostas, att det är ett väldans pill och tajming som ska stämma om glassen ska vara helt perfekt, att de glassmaker med såser i inte blir lika hårda som de utan sås, att glassmaker ifrån företaget Nestlé allt som oftast är hårda och därmed hatar man dem, att en bytta glass innehåller ungefär 5 l glass och kostar ca. 150 kr i inköpspris. Ja, det var ungefär det jag kunde. Och ganska mycket till.
Jag vet inte ens varför jag skriver ett inlägg om glass, en arbetsskada möjligtvis, vad vet jag?

Jag vill verkligen köpa en iphone 4. Verkligen alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0