peppnings sms.

Sofia, tänk på hur BRA det kändes när du klarade spanskan.
Onödigt att plugga lite halvt och sen få ig.
Det är jobbigare att inte göra det och få ångest.
Tänk mösspåtagning, tänk bakisfrukost, utgångar.
Tänk vita klänningar, tåtar av glädje, flaket.
Vad ska du göra annars om du inte pluggar, se på tv?
Vi du känna, ae jag klarade det inte för att jag såg på tv.
Plugga. NU. Så kommer vi vara lyckligast i världen den 2 juni.

Det här smset fick jag i början av mars någon gång av Natalie
Varje gång jag har känt mig omotiverad och tänkt skita i att plugga har jag läst smset och blivit taggad. Nu läser jag smset när det går trögt med psykologi A uppgiften och ja, jag känner mig peppad att sitta uppe några timmar till för att bli klar med det!

Kommentarer
Postat av: Natalie

BRA!!! Helt ärligt kan jag säga att jag nog inte hade gått upp imorse om du inte hade ringt. Tack som fan!

2010-05-06 @ 23:09:09
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0