you need a hero.

Kvällen igår spenderades framför datorn där jag redigerade bilder till projektet. Jag sov som en stock. Vaknade av att någon skickade ett sms till hemtelefonen som löd "Häst". Tack, det var den skönhets sömnen.
Obóy och vaniljyougurt till sex ansnitt av Himlen kan vänta där jag funderade över livet och allt som hör till, det där. Eftermiddagen, kvällen och natten spenderas med min fina farmor. Göra semlor, laga mat, äta äppelkaka, fixa nytt värdekort, titta på Melodifestivalen och dricka kafffe är några av de saker vi ska hitta på. Imorgon vill jag boxas med Ronja, undra om hon bangar? Tror inte det!

Jag måste prata med Erica.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bangar ALDRIG. men adam är ju med, så jag kör med honom, men du kanske kan köra med mammsi eller erica? :D

2010-02-06 @ 19:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0