jag vet att du gav mig all din kärlek.

Någon gång i framtiden ska jag sätta dig i min bil. Du ska få sitta i framsätet och välja vilken musik som ska spelas. Om du inte vet vilken musik du tycker om ska jag tala om för dig att den här låten är din låt, den här låten tycker du om och honom håller du kär. 
Jag ska köra bilen fram längs vägarna, in i skogarna och upp och ned i landet för din skull. Vi ska besöka alla platser som du varit på och jag ska hjälpa dig att minnas allt du gjort i ditt liv. Det du inte minns ska jag tala om för dig och även om du glömmer bort det ska jag berätta det om och om igen.  
Vi ska besöka din barndomsgård och din första lägenhet. Vi ska äta mat som du älskar och dricka Fanta enbart för att det är din favoritläsk. Vi ska träffa alla dina vänner och hela din släkt och vi ska hjälpas åt att minnas ditt liv tillsammans.
För vi måste, det går inte utan dig. 
Vi ska hjälpa dig att minnas hela ditt liv tills du kommer tillbaka till oss igen. ♥  

Kommentarer
Postat av: Erika

finns finns finns <3

2010-04-05 @ 19:28:52
Postat av: Natalie

sv:

Vad duktig du är! Jag tror du får det. Jag mår väldigt bra. Du också hoppas jag, känns ju dumt att fråga sånt här. Jag kan ringa dig sen. Vi ska analysera en text. Dikt, låttext eller dylikt. Hos Magister Christer såklart :)

2010-04-07 @ 16:04:05
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0