en indie fredag.

Ströget kebab, några redovisningar, hembakad pizza och sex and the city the movie på det så är min fredag fullbordad. Imorgon måste jag lära mig vad psykologiska perspektiv är för något och sedan åker jag buss till sörping för att supa och spela metal, kanske ska jag repa och dricka öl? Ae, sånt skit kan man ju inte göra om man är indie? Eller? Jag måste verkligen fråga någon som vet! Den stora frågan är ju mer, vill jag vara indie eller vill jag vara poppare? Det är så himla jobbigt att inte veta än. NI gör ju endå alltid bara narr av mig! Takk...

Ge mig lite mer sånt här igen så kan jag kanske bli nöjd.



citerar grabben ovan; jag vill ju vara indie!
ae, så fan heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0