överlevnad i vildmarken.

överlevnad. ren jvla överlevnad är vad vi har fått arbeta med idag. bygga vindskydd, göra eld, leta föda, vaska guld och rena vatten. allting som man behöver för att överleva ute i vildmarken ett tag, dock så failade vi med reningen av vattnet .. men det som mats inte vet om, det lider han inte av!
annars så var det mycket fika och matsäcksätning under dagen.
- asså har ni mycket mat kvar? när ska ni äta igen?
var den ständiga frågan under dagen, säger som Larsson, chilla två!
När jag kom hem däckade jag och sov i två timmar, allt för att varit ute i skogen under dagen ..
Jag fick iallafall ett par goa skrattanfall därute i buschen, ena med Stoffes ergonomiska gräver-en-grop ställning och Sara's "kan vi inte lägga stenar runt eldstaden, det har jag sett på tv att dom gör ..."

vi roade oss ute i vildmarken och det är det som är huvudsaken (y)

dock var nog det bästa när vi knäppte en bira ute i buschen, dock Stoffes bira ..

Kommentarer
Postat av: Erika

bira, bira, bira ! fick han smaka av sin egen bärs ? :D

2009-09-18 @ 20:26:02
Postat av: Sasha "Det har jag sett på tv" P

HAHAHAHAHA alla var tvungna att vara tysta och höra skogens sus när vi knäppte biran :D

2009-09-18 @ 21:52:16
URL: http://whatsarapsaid.blogspot.com
Postat av: Johanna

"Johanna när ska du äta din kladdkaka?":D

2009-09-18 @ 22:35:04
URL: http://aberscheisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0