du är allt jag ser & hör.

markus röst kan mer än gärna få låta i mitt huvud i hela mitt liv, han är fin. han är charmig oh han är helt underbar, hela världen är så underbaaaaaar (8) jag skulle inte tacka nej till att vara hans fru, absolut inte.
gift dig med mig ♥

ikväll ska jag dansa bort mina beskymmer i dimman inne på hugo tillsammans med två av mina närmsta vänner. det är en perfekt lördagskväll känner jag ikväll, hoppas på trevligt folk oh mycket dansande. inatt är du det och jag baby


Spåren i snön suddas snabbt ut, "Vi finns bara här och nu" säger du
Så stannar du
Sen lutar du dig fram och lyfter bort luvan med din hand
sen kysser du mig bättre än nån annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0