What I did to you was hurtful

Plötsligt så sitter man där på en spårvagn i regnet, efter att ha ätit torra mackor och pratat med en främling och inser att det måste ha ett slut. Någon gång måste allting ha ett slut och kanske är det där vi är nu eller så har slutet redan varit för länge sedan och där vi är nu är bara ett ställe i livet där allting känns så mycket mer än vad det någonsin har gjort förr.



Under de senaste dagarna har jag umgått med en av mina bästa vänner, jag har fikat och pratat om livets stora problem med min farmor, ätit pizza och godis med Petersson och Larsson, blivit bjuden på party, saknat nötmixen, fått höra sex on fire genom telefonen en mysig natt, blivit lite kär i erik hassle (som förövrigt fyller år på samma dag som jag), börjat stryka under och läsa körkortsboken på riktigt, träffat världens sötaste hund, blivit taggad på fb, tagit emot visdomsord ifrån claudio, jobbat sönder inne på smultron, sovit, varit med i Petersson's serie i NT

Kommentarer
Postat av: putte

världens sötaste hund...var har du träffat Lana utan att jag sett det:=)

2009-07-21 @ 19:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0