OC-marathon och frieri

En ny H&M-beställning är på väg hem till mig. Ja, eller till Ica Smedby Supermarket som det så fint heter nuförtiden. När jag var barn (det är jag tekniskt sätt fortfarande enligt svensk lag, men om en månad så)  då begav man sig till Ica Smedby (inget jävla supermrket här inte) och köpte gotti varje lördag! Det var tiden efter att Smedbykiosken hade stängt igen efter x antal gånger, men jag skulle inte vilja köpa smuggelsprit bakom någon disk idag, nej nej den tiden är förbi! Nu är det fin dricka som gäller, måste ju börja ladda upp inför nyår då vi åker söder ut. 
Då gör vi det som vi gör bäst med en sherry shot 

Nog pratat om en H&M-beställning, vi har viktigare saker att ta upp här. Kan vara några dagars i-landsproblem, kan vara några länders u-lansproblem vem vet när man är i Puerto? lever livet
Ae men jag ska ge det ett försök att vara seriös för en gångs skull,
nummer ett 
     På jobbet idag friade en tjej till en kille, sött? Aaahrå, en smula. En aning smaklöst på en glassresturang enligt min mening men vad gör det? Det kommer ändå inte hålla, det var vi sju rosa töser överens om iallafall när vi såg de lyckliga tu sitta och läsa och smsa, var för sig
nummer två
     Jag funderar på att baka ihop några små maränger, någon som har något fint recept att dela med sig till mig? Erika? Jag känner att du är en bra person för det här jobbet, annars så får jag väl googla något litet, kanske hittar godaste eller äckligaste marängerna, det återstår att se!
nummer tre
      Imorgon klockan kvart över sju (7.15) ska jag infinna mig på Arre's trafikskola, där ska jag ha min första absolut första körlektion med en grabb som heter Alex, ahaja. Det får helt enkelt gå som det går, om det går någolunda bra så får jag tacka gudarna!
Nervös? nejdå, inte ett dugg!
nummer fyra
     Jag har på något konstigt sätt hamnat i ett OC-marathon, vet inte riktigt hur man det är dom grabbarna och tjejerna som jag ser när jag inte är på jobbet, jag drömmer om dom tillochmed. Tack att det finnns säsong 2, 3 och 4 kvar! ♥


Annars så har jag nog varit mest chockad och en smula förbannad de senaste dagarna, det har jag all rätt att vara. men jag tycke att det är lite pinsamt också om jag ska vara ärlig, så ja, jag skäms. Men alla begår ju sina egna misstag, jag önskar bara att du kan tänka lite mindre på dig själv och lite mer på andra. Men jag antar att det är för mycket begärt.

Fjorton dagar kvar på jobbet nu, känns ju ganska så bra om jag får säga det själv. Innan jag slutar och skolan börjar hinner det bli en hel del roligheter som
Sthlm, Liseberg, grill-i-chill, party, nötmix, lite planering av spain, kläder, träning, fina vänner


 Och detta återkommande av åldersångest, allt jag har att säga till er mina vänner är: (dagens visdomsord ifrån Anna Sofia Viola Lantz kommer här) ta vara på tiden
det tänker iallafall jag göra nu det sista året som jag har kvar i livet (läs: skolan)

Nu väntar Ryan, Marissa, Summer, Seth och Luke på mig. Måste kila mina vänner, ta hand om er och livet och tiden. Puss och inte puss

Kommentarer
Postat av: Erika

hahah har några underbara recept på maränger om det fortfarande skulle smaka !

2009-07-28 @ 22:17:17
URL: http://plumeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0