kreativ.

Idag har jag kommit fram till enastående saker:

- Det är inte okej att ha en för kort tunika till nylonstrumpisar
- OLW's Sour Creme&Onion chips är så mycket godare än Estrella's
- Jag har funnit den perfekta balklänningen, den 15 januari ska jag berätta om min dröm
- Lösnaglar blir inte alltid bra om man inte anstränger sig ordentligt
- Och att det är inte bra att ta ut cheesecaken 15 minuter innan man ska äta den = rinnig
... ungefär det.

och så har jag kommit fram till att min framtida danska man ska se ut exakt så här ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

varför just 15 januari ? ;)

2009-12-28 @ 09:32:22
Postat av: Sofia

sv: för då ska jag gå till en sömmerska som ska sy min klänning :D haha

2009-12-28 @ 12:24:49
URL: http://sofialantz.blogg.se/
Postat av: Johansson

jaha haha :D jag måste verkligen också komma på hur min ska se ut !

2009-12-28 @ 12:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0