tjugotre dagar kvar.

11 skoldagar kvar och jag är mer än nöjd, men jag är stressad till tusen. Kan någon förstå när det började gå såhär fort? 23 dagar till mösspåtagning och snart är vi där, veckan och framför allt dagen som vi längtat till i över tre år. Om 32 dagar sitter vi och dricker champange, tågar upp för Drottninggatan och åker flak med världens finaste människor. Helt jävla sjukt.

Dittills har jag dock en jävla massa saker att göra;
- Läsa Den allvarsamma leken
- Redovisa Etik & Moral arbete
- Få tillbaka psyB uppgift och komplettera
- Få tillbaka psyA uppgift och komplettera
- Skriv klart resten på leksaksanalysen
- Göra klart Flytta hem ifrån-guiden och vi ska göra den bra Erika!
- Skriva klart min novell i texB
- Skriva och framföra ett studenttal
- Fördjupning i psyB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0