samma gamla visa.

Födelsedagsmiddag och present öppning ute i Svärtinge med riktigt roliga tjejer, Våghals och Akta er, farbror Gunnar kommer!! Skratt och kramp i magen åt långkjolen och Sollyboy och MissMusic. Ronja och Erica, ni är guldvärda ♥

Hugo. Älskade hugo. Samma gamla ös på stora och fan vad jag älskar det, varje gång, känslan, draget, gunget.
Pazze hade Pete hatten på och ja, man blir ju inte lite stolt när Legenden spelas på Verandan. Ösa med Natta, banga hit och banga dit, lever på riktigt.
Tog död på en ond tanke, jag kan visst ha roligt nykter, minst lika roligt som i dimman!

Hemma halv 4 efter många turer med bilen, men jag vill ju att mina vänner kommer hem säkert!



Hela staden är så vacker dränkt i vin ... vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0