lite kallt sådär.

Känns inte helt okej att åka till kallare breddgrader och åka skidor i fyra dagar. Inte helt okej när det är mellan -20 till -25 grader kallt där...
Men idag köpte pappa en rånarluva åt mig så att jag inte ska frysa mer än nödvändigt däruppe, så jag ska klä mig varmt det lovar jag!
Annars kämpar halsen på som vanligt, nu är det mer en kramp känning i hela svalget, halsen och tungan än tidigare då jag hade ont på ett visst ställe, jag vet att ni vill veta. 
Nu: packning+skivbränning+fika 


Kommentarer
Postat av: Larsson

Som min morfar brukar säga när jag följde med upp till sälen för ett herrans år sedan. Man blir frisk av luften där uppe, det är den friska luften som gör det. Och jag kan säga dig, jag åkte upp med världens förskylning efter två dagar var jag frisk. Det måste vara luften :P

2010-01-06 @ 16:12:36
URL: http://aberscheisse.blogg.se/
Postat av: Erika

gå till drott :D

2010-01-06 @ 16:39:47
Postat av: Anonym

hahahhaahhaha aldrig mer sofia lantz, ALDRIG

2010-01-06 @ 18:55:39
Postat av: helge fosmo

åååh va kul med fjällen gullet :) <3

2010-01-08 @ 15:31:43
URL: http://ensamdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0