tankar och slutsatser.

; Kiwi är en riktigt smarrig frukt. Synd att jag inte har insett det förens nu, när jag är 18 år.
; Hur tänker döva?
; Ska jag våga skriva 10 juni, i min mössa än? Det kan ju bli fult..
; Varför finns det enbart fyra olika ögonfärger i världen?
; Hur kommer det sig att igår var det +14 grader och idag snö och +3 grader?
; De nya ungsbakade chipsen från OLW är inte alls lika goda som man tror innan man äter dem. 
; Hur får jag min orgide att blomma igen?
; 10 timmars sömn behöver jag en skoldag för att vara utvilad.
; Vad ska vi ens göra på psykologi seminariet nästa vecka?
; Varför valde jag ens psykologiB?
; Det är tydligen farligt att sitta närmre än 30 cm ifrån en lågenergi lampa. 
; Jag har hittat två alternativ till champange frukost-klänning. 
; Jag behöver en ljus jeansjacka. 
; Lördag. Grilla. Vin. Musik. Vänner. Hugo. Kärlek. Längtar. 
; 50 dagar kvar rill utspring. När började det gå såhär fort?
; Jag vill stanna tiden. 

Kommentarer
Postat av: Sasha from Russia

Du är en bra tjej du, Lantz. Jag menar det. Delar säkert hälften av de där funderingarna, jag är nog också en bra tjej. Trots allt.



2010-04-22 @ 19:07:54
URL: http://whatsarapsaid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0