den här veckan.

gör som min fina Natalie brukar göra på söndagskvällarna.

Den här veckn har jag inte tränat någonting. Jag har skrattat otroligt mycket. Jag har misslyckats på två redovisningar. Jag har blivit klar med några stora uppgifter i skolan. Jag har ätit världens godaste grillade kyckling. Jag har druckit vin. Suttit i ett badkar och pratat om framtiden. Planerat sommaren. Gått hem i regn. Fikat med min farmor. Ätit kebab. Varit nöjd med livet. Varit missnöjd med livet. Gråtit för framtiden. Gråtit över nuet. Lyssnat på bra musik. Blivit nöjd med ett arbete. Insett djupet i en fin låt. Saknat. Längtat. Promenerat i regn. Promenerat i solsken. Haft panik. Varit lugn. Dansat bort en natt på hugos dansgolv. Skrattat. Inte brytt mig om någon. Haft ångest telefonsamtal med Sara. Fått hem vår bok som vi har skrivit. Hälsat på mitt hjärta. Kramat om mitt hjärta och gråtit över mitt hjärta. Haft oroskänslor. Känt lycka. Varit glad. Tappat bort min plånbok. Hittat min plånbok. Fotograferat fina människor. Druckit kaffe. Längtat till kolmården. Lyssnat på en mans livserfarenheter. Velat uppleva så många saker. Skrattat. Drivit med andra. Inte varit indie. Inte velat vara indie. Skrattat.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0