Äntligen färdig

Så, nu så är jag nöjd och belåten efter några timmar av designande! Vad tycks?
Idag är det sista dagen som det officiellt är vår, imorgon börjar sommaren och den inleds med 25 grader och sol, inte helt fel. Den här helgen har varit behövlig med vänner, sömn, sol och roligheter. Imorgon startar nästa vecka fullt utav nya roliga saker och utmaningar, jag har tillexempel lovat mig själv att gå och öva på teoriproverna på körskolan.. Får väl se hur det går, jag började iallafall att läsa i teoriboken idag när jag solade (y) alltid något!
Nu ska jag sova och imorgon när jag vaknar så är det sommar, det ska bli den bästa sommaren på länge. Det har jag redan bestämt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0