it takes a fool to remain sane.




Har tänkt en hel del på den här hemsidan under de senaste dagarna och klurat ut vad jag ska skriva för skojigt. Har hittat på fina idéer och tankar men de är som bortblåsta nu, det är väl nästan alltid det? Jag kommer aldrig glömma den morgonen jag vaknade upp ensam i min säng efter en utekväll och formulerade världens bästa inlägg i huvudet. Jag fick med exakt alla skämt, händelser och formuleringar. Det var fan historiskt. Himla synd att jag glömde bort det medan jag låg där i bakfyllan och skrattade för mig själv. Hade väl vaknat upp med en vagel i ögat, brukar man ju göra efter en kväll på pölse.

IALLAFALL ... här sitter jag, 00:34, i köket med Krunegård i högtalarna och försöker bli klar med sista uppgiften i hemtentan. Går sådär om jag säger så. MEN INGET ÄR VETTIGT 03:30 som Mackan skulle sagt.
I och för sig sa han inte det i lördags, då stod han mest bredvid scen och pussade på hans fula fru. Lovar att hon är finsk .. för vacker, det var hon fan inte av det lilla jag såg. Varför tar han inte mig? Ung, fräsch OCH svensk. Sket väl han i!
Ja, annars var han hur fin som helst där på scen när han sjöng duett med ola SalO. Ett litet skämt där för dom som förstår. Annars kan ni ju titta på det här som fick både mig och Mill att få tårar i ögonen. HUR SOM HELST så var konserten himla bra och jäklar vad konstigt det känns att gå på konsert utan att behöva springa, knuffas och hetsa överallt och ingenstans. Men duktiga, det är dom iallafall dom där The Ark. Synd att dom ska sluta nu när man väl har insett storheten med dom - men det är som det är. Inget att gråta blod över.

ps. Krune var lika fin och snygg och söt som vanligt och ja, jag vill fortfarande gifta mig med honom. ds.

Nu ska jag väl fortsätta med mina grupp- och ledarskapsperspektiv här hemma i min ensamhet. Motivationen är iallafall torsdag 15:05 Norrköpings resecentrum, ersättningsbuss till Katrineholm och vidare med tåg till Eskilstuna och en av mina bästa vänner. Jag behöver skratta åt idioter, äta glass mitt i natten och hetsa om livet i största allmänhet. Helt enkelt vara tillsammans med någon som är precis som jag. note to my self: hämta ut biljetterna!

På lördag ska jag göra högskoleprovet igen. Längtar som vanligt mest till lunchen (inte för att jag gjort högskoleprovet så många gånger och inte heller längtat till det någongång). Senare på kvällen ska jag dricka vin och dansa hela natten på pölse dansgolv innan jag ska sätta tänderna i psykologiböckerna på söndag när jag antagligen vaknar upp med ett lite lätt illamående och svag huvudvärk - säkerligen med en vagel i ögat...

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahaha fan undrar eller jag vet hur mycket jag kommer garva när du är här när jag skrattar ihjäl mig bara åt ditt inlägg. Imorgon :D ! <3

2011-03-30 @ 21:48:42
Postat av: mill

hahahha hon är fan finsk asså:P jävla krune vilken smak mannen har :) hälsa e-tuna :D <3

2011-03-31 @ 09:42:52
URL: http://wholeheartedmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0