long time no see

Hello mis amigas y amigos! Det gäller ju att vara så internationell som möjligt tänker jag. Det var ju ett tag sedan, som ni vet. Men ni har klickat in flitigt ändå och det är jag ju såklart glad över! Nu hoppas jag iallafall att jag hittar någon form av inspiration nu när jag har ändrat om en del. Lär väl tröttna inom sinom tid as usual men va fan, man får se det fina i det hela - jag lär mig mer om kodmallar och skit OCH ni får se olika designer, helt klart en win-win situation.

Från det ena till det andra, hemtenta skrivs just i detta nu och även under hela förra veckan + nästkommande. Hoppas på god respons imorgon men vi kör vårt egna race jag och Karina och det brukar ju fungera utmärkt så varför inte den här gången? Himla skönt att hitta en person som är precis lika galen som jag fast 12 år äldre, lite konstigt men samtidigt roligt!

Annars ska jag ju åka både buss och tåg till en annan fin pingla som är precis som jag på lördag morgon efter en hård natt på Trappan då det vankas tentafest! på fredag! Himla festligt båda delarna tycker jag. Så helgen bjuder på hets, skratt, vin, dans och ännu mer hets. Just got to love life ♥

NU vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag säger heido.


Kommentarer
Postat av: Anders Svensson

YES, äntligen en uppdatering. Funderade på en liten pik där en stund men klickad in på din blogg i rättan tid !

2011-02-21 @ 11:33:44
Postat av: Danny Saucedo

Ja. det var ju verkligen på tiden du, Lantza! Tur att man råkade stöta på dig IRL så att säga igår så man fick hetsa av sig lite. Snyggt du har gjort här förresten!

2011-02-22 @ 12:14:13
URL: http://sarasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0