lackar ur.



Om det är någonting som gör en så jävla förbannad så är det när man har räknat ut i huvudet på ett ungefär hur mycket pengar man har kvar på kortet. För att sedan kontrollera det genom att gå in på internetbanken och tro att man ska känna sig nöjd över att man har räknat rätt och tror att summan är runt två laxar MEN INSER ATT DET ÄR TRE FJÄRDEDELAR MINDRE för att alla jävla kortbetalsgrejer vill dra av summan en vecka efter köpet, DET ÄR DÅ, DÅ SOM MAN BLIR SÅ JÄVLA LACK!! Speciellt när det har gått tre dagar seda csn kom och det är 25 dagar kvar tills det blir pengar igen. Fy jävla fa-aan!!

En annan sak som jag lackar över är att det är söndagnatt, jag börjar klockan nio i morgon bitti I LINKÖPING, vilket betyder att jag måste gå upp klockan halv sju och det är likamed om fem timmar.. Men är jag trött?! AE!

Jag är iallafall nöjd över att jag har köpt ett nytt träningskort och att jag ska köra stenhårt imorgon, motivationen är på topp! Jag är också nöjd över den här helgen, en härlig tentafest med BVG på Cromwell och Trappan, och mys, utgång och chill i Eskilstuna med Mill&Erikus. Kan knappt bli bättre! Fast jo, det har vi ju kommit fram till att man får fan inte nöja sig, det är då det går utför!

Dyngparty hela nästa helg igen, fyfan vad nice! Just nu undrar jag dock var alla pengar ska komma ifrån MEN DET LÖSER SIG ALLTID! Och hur ska jag komma hem på nätterna? Jaja, ett oväsentligt problem. 

Nu tror jag dock John kommer krypandes här längs golvet och vill snacka med mig, bäst att gitta! YO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0