22:33



Pendlar emellan två olika känslolägen - psykiskt nervbrott och lyckorus. Påminner jag om någon vi känner, möjligtvis va? Vet inte egenligen varför men ibland är det såhär och så får man helt enkelt följa med ett tag iallafall. Jag har gjort om igen, som ni kanske märkte. Jag gör nog allt för att skapa en förändring i mitt liv, letar febrilt efter stenar att flytta på och ändra om i tillvaron. Allting har nog sin mening, det här med antagligen. På tisdag ska jag iallafall göra det bästa ifrån mig och jag har oddsen på min sida
- hoppas jag, för jag behöver verkligen det här. En annan viktig tisdag i mitt liv, förändrigen är igång igen. Jag ska iallafall kanske boka tid för hjärtat, ni vet det där bakom örat, om jag vågar och får det i min hand. Det är ett kapitel i mitt liv det med, ett kapitel som måste avslutas och det snart. Jag återkommer, kanske.

Kommentarer
Postat av: S

<3

2010-09-20 @ 21:47:04
URL: http://sarasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0