som gravitation.



En tenta är skriven. Ett hejdå är sagt till en av mina bästa. Sushi är uppätet för första gången. Platå är invigt. Kinabuffé är underskattat. För många "Jag känner igen dig?" är sagda. En lyckad utgång är gjord.  Linköpingstjejerna. Femman. Oj, vad jag tycker om er! Molekylen, fina ni, alltid vi ♥ Smultronbrudar, låt oss alltid hålla kontakten och balla ur ihop!!

Helt enkelt en bra vecka. Nu väntar jag med spänning inför tentaresultat och jobbresultat. Jag ska belöna mig med en Iphone4. Just förtillfället lyssnar jag på hjältarna och saknar allt det där som hör till som bara fan. Hoppas att det händer någonting på den där fronten snart. Behöver dem. Även fast det var knappt två månader sedan sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0