student vecka.

Hugoband - klart
Balklänning - klart
Utspringsklänning - klart
Skor till balen - klart
Skor till utspring - klart
Klänningar till studentveckan - klart
Smycken till balen - klart
Bra betyg - klart

Det som är kvar på min lista över vad jag behöver göra är att städa mitt rum grundligt innan jag får två inneboende i en och en halv vecka. Annars chillar jag mest, det är ganska gött det med. Helt plötsligt blev det sommar och var tog våren vägen? Nu är det veckan som vi längtat efter i snart tre år och ingen av oss förstår att det här händer på riktigt. Om två dagar kommer vi att gråta av lycka, glädje och några cider. På fredag är kvällen som vi hetsat om i allt för många månader och imorgon är det den första juni. Tio dagar kvar till utspring och just nu kommer jag inte bli lyckligare. Jag har de två bästa veckorna i mitt liv framför mig och jag vill aldrig att det här tar slut.

Jag vill alltid vara så lycklig som jag är nu. Det är vi som är värda det här, vi om några. Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha vi är ! HÄV HÄV HÄV ska vara standardfrasen överallt. Oavsätt vad som ska hävas.

2010-05-31 @ 18:59:27
Postat av: Anonym

Kör på som aldrig förr :D

2010-06-02 @ 17:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0