jag ber en bön när ingen ser mig.

Det känns bra nu. Iallfall inte lika farligt som det gjorde för tre timmar sedan. Du har det bra där du är även fast det är svårt. Jag ska plugga på naturen. Jag tror att jag kommer fixa den, eller kanske iallaflall. Jag är peppad inför imorgon. Jag vill jobba hårt med projektet, jättehårt! Jag ska på dansträning inför gymnasieslaget och jag är glad, för jag älskar att dansa även fast jag inte har dansat i klass på snart ett år. Efter dansen ska jag träffa en av mina bästa vänner och fika och prata om livet och dess problem.
Jag känner att livet samarbetar med mig igen även fast jag fortfarande inte vet vad jag ska bli eller vad som händer i höst och vad jag ska göra med mitt liv innan jag ska bli polis. Men det är ett problem som jag ska försöka lösa på fredag, eller nästa vecka eller om ett år. Nu mår jag bra, just nu. Det ska jag försöka ta vara på.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0